Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 23 juni 2011 23:01

Min syster har startat en blogg, en blogg om sin barndom, en barndom som jag märker att jag inte vet ett skit om. Hon har precis börjat och jag märker redan hur hårt det tar på mig att läsa det. Och jag som tyckte att min uppväxt var jobbig...

För varje ord jag läser ökar min respekt för denna underbara kvinna som jag har haft äran att känna i hela mitt liv. Min underbara syster, hon är så stark. Jag önskar jag kunde vara bara liiite mer som henne. Då skulle nog även jag vara en bättre person här i världen...

Av Anna - 11 juni 2011 11:48

 

.

Av Anna - 11 juni 2011 11:46

Nu fan ska de bli ändring, ordning o reda. NU ska ja fan se till att de händer saker igen. För nu orkar ja inte vara nere längre, nu orkar ja inte deppa o bli nersedd på. Nu ska jag ta mej upp o leva rövare o bete mej som ett svin jag med.

Ovido - Quiz & Flashcards