Alla inlägg under december 2012

Av Anna - 21 december 2012 18:06

Åter igen finner jag mig relativt ointresserad av julen och dess aspekter.

Det enda jag verkar bry mig om är min egen otillräckliga förmåga att få mig själv att må bra.

Det faktum att jag inte längre bryr mig om hur jag mår, hur jag sköter min hälsa, hur jag ser ut, vad andra tycker om mig. Det oroar mig inte ens, inte tillräckligt mycket för att bry mig, jo bryr mig gör jag, men orkar inte göra något åt det.


Jag går omkring med ett leende, det kommer jag alltid att göra. Men det var länge sedan jag log på riktigt. 


Kanske dags att börja sköta sig efter nyår, fira min 26årsdag med att börja bli bättre, börja bry mig.

Sluta falla tillbaka på gamla banor och åter igen sikta mot stjärnorna.

Jag kan fixa detta, det kan jag väl? Ja det kan jag, i sinnom tid. 


Av Anna - 8 december 2012 23:36

Jag förstår inte varför jag känner mig så arg hela tiden, jag förstår det inte alls.

Jag förstår inte varför jag känner mig som jag gör, varför allt känns så meningslöst.

Ovido - Quiz & Flashcards