Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Anna - 7 juli 2012 22:35

Jag har kompromissat med mig själv i hela mitt liv tror jag.

Jag blir av med en vän, åter får en annan. Jag är nöjd då det var ett uppköp.


Är dock så himla missnöjd med mig själv att jag lät det gå så långt, att jag lät mina beslut baseras på en annan människas vilja. Aldrig mer. Aldrig.


Jag har haft en trevlig kväll, 3 rätters på stadens kinarestaurang med sköna vänner. Ja vet, 3 rätters för en gastric bypass, lite att ta i, men då vi beställde för 4 o va 4 pers så gick det plus minus jämt. Jag är nöjd.


Planerar sommaren, eller den lilla del av den regniga sommaren som jag har semester. Jag vill till kusten och fiska krabbor. Alltid. Något man gjort sedan barnsben. 

Liseberg- jag kan åka Balder utan att be om den där förudmjukande extrabiten till bältet som jag knappt fick på i alla fall. Jag är fri. Jag KAN.


Jag lever. Jag älskar. Jag finns.

Av Anna - 7 juli 2012 07:24

God morgon.

Snart dax att bege sig mot syndens näste, jobbet. Där den människa jag allra minst önskar träffa befinner sig för att förpesta mitt liv. Men Men, man måste ju se till att skrapa ihop pengar för lite käk osv.

Nog för att jag har så att de räcker o blir över, jag kan stålt meddela att jag börjar närma mig mitt mål på 30k för att kunna göra min ögonlaser operation, kommer vara väl värt det, och att veta att jag sparat ihop till allt ensam är guld värt. Dax att sätta på sig ett ansikte, ge katten mat och bege mig. So long.

Ovido - Quiz & Flashcards