Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Anna - 22 juli 2012 23:47

Arrangerade en dag på sköna Liseberg för arbetsgruppen idag, bjöd in ca 15 pers eller så.. Som vanligt blev vi bara 4 stycken som dök upp. Men lika bra det för vi har haft en helt fantastisk dag tillsammans, bekantat mig med nya kollegor. Även stött på gamls vänner vilket vaxen otroligt rolig överraskning. Kan inte tacka deltagare tillräckligt mkt över denna fantastiska dag.

Sen har den där jävla känslan kommit tillbaka, det där beteendet som jag själv hatar så mycket, det där lismandet för en person av mitsatta könet, jag borde veta att det är hopplöst redan. Men ändå kan jag inte hjälpa det. Jag får väl lära mig läxan en gång till.

Btw, creepy människor i borås på natten, satt strandad här en timme för att komma med bussen hem. Det är inte riiikigt okej att främlingar kommer fram o snackar med en mitt i natte när man är helt själv...

Nu vill jag bara hem till min kisse, kolla på film o gosa tillsammans<3

Ovido - Quiz & Flashcards